Tingimused uuendati viimati 27.09.2019
1.Üldsätted
- www.sisustusparadiis.ee on SisustusEst OÜ poolt loodud e-pood, mille vahendusel toimub toodete müük.
- www.sisustusparadiis.ee on SisustusEst OÜ-le kuuluv kaubamärk.
- Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Võlaõigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning E-poe ostutingimustes kokkulepitust.
- SisustusEst OÜ-l on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
- Ostutingimustes toodud tingimustega tutvumine on ostjale kohustuslik.
2. Tellimine
Tooteid saate tellida meie e-kauplusest ka ilma registreerumiseta.
- Lisage sobiv toode/tooted ostukorvi
- Minge ostukorvi
- Vajutage nupule “Mine kassasse”
- Täitke küsitud lahtrid, valige sobiv transpordi- ja makseviis
- Vajutage nupule “Esita tellimus”
- Ja ongi kõik! Nüüd jääb Teil ainult oodata paki kätte saamist.
3. Tasumine
- Pärast ostu tasumist tuleb kindlasti vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”
- Meie kodulehelt saate kiirelt ja turvaliselt tasuda oma tellimuse eest läbi Montonio makselahenduste
- Montonio makselahenduste kaudu saate kasutada järgnevaid pangalinke: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop jne. Lisaks erinevad järelmaksu võimalused.
- Tellimusega tegeletakse kohe, kui Teie poolt tasutud makse on sajaprotsendiliselt arvelduskontole laekunud
- Maksega soetud teenustasud kannab maksja
- Makseid võetakse vastu valuutas EUR
4. Kätte toimetamine
- Kui olete edukalt tasunud oma kauba eest, tuleb Teie e-mailile vastav kiri “tellimus kinnitatud” koos detailse infoga. Kui te pole seda kirja saanud, siis kindlasti võtke ühendust klienditeenindusega. Peale seda hakatakse Teie kaubaga tegelema. Kui kaup on koos, pannakse see Teie poole teele ning saate kohe ka kirja e-mailile “Teie tellimus on teele pandud”.
- OMNIVA pakiautomaadi HIND: 3.60€
- Peale eduka tellimuse esitamist, saate oma e-mailile tellimuse kinnituse. Seejärel hakatakse Teie tellimusega tegelema, enne tellimuse teele panemist saate vastavasisulise kirja, et Teie tellimus on teele pandud. Üldjuhul jõuab tellimus 24 tunni jooksul, kui kaup pole Teieni jõudnud peale paki teele panemist 3 päeva jooksul, palun võtke ühendust meie klienditeenindusega.
- Omniva kirjeldus: Kui kaup on kohal, tuleb Teie telefoni SMS koodiga. Lähete Omniva automaadi juurde (peamiselt kaubanduskeskuste peauste lähistel) ja leiate sealt puutetundliku ekraani. Jälgige ekraanil asuvaid juhiseid ja sisestage SMS-iga saadud kood. Kapiuks avaneb (on kuulda ja näha) ja võtate Teile saadetud kauba.
Täpsem info: www.omniva.ee - PS! Veenduge enne valiku tegemist, kas pakk mahub ikka pakiautomaati!
- Itella SmartPOST pakiautomaadi HIND: 3.00€
- Peale eduka tellimuse esitamist, saate oma e-mailile tellimuse kinnituse. Seejärel hakatakse Teie tellimusega tegelema, enne tellimuse teele panemist saate vastavasisulise kirja, et Teie tellimus on teele pandud. Üldjuhul jõuab peale seda Teie tellimus 24 tunni jooksul, kui kaup pole Teieni jõudnud peale paki teele panemist 3 päeva jooksul, palun võtke ühendust meie klienditeeindusega. Kauba saatmine SmartPostiga toimub ka laupäeval ja pühapäeval. NB! Riiklikel pühadel saatmist/kättesaamist ei toimu.
- SmartPosti kirjeldus: Kui kaup on kohal, tuleb Teie telefoni SMS koodiga. Lähete SmartPosti automaadi juurde (sinised kapid, peamiselt kaubanduskeskustes) ja leiate sealt puutetundliku ekraani. Jälgige ekraanil asuvaid juhiseid ja sisestage SMS-iga saadud kood. Kapiuks avaneb (on kuulda ja näha) ja võtate Teile saadetud kauba.
Täpsem info: www.smartpost.ee - PS! Veenduge enne valiku tegemist, kas pakk mahub ikka pakiautomaati!
- Transporditeenus “Kulleriga koju” – kaup tarnitakse Venipak kulleriga kliendi poolt valitud aadressil tööpäevadel ajavahemikus 8-17.00. Kuller saabub Teie juurde eelnevalt kokkulepitud ajal. Kaup toimetatakse maja välisukseni.
Transporditeenus “Transport tuppa” – on eelneval kokkuleppel.
Transporditeenus “Tulen ise järgi” – Kui soovite kaubale ise järgi tulla, siis eelnevalt täpsustage üle tarnekoht. Tellitud kauba anname üle isikut tõendava dokumendi alusel. Kui kaubale tuleb järgi teine isik, siis palume sellest eelnevalt teada anda. Transporditeenus “Tulen ise järgi” on TASUTA
5. Garantii ja kaupade tagastamine
Kaupadele kehtib garantii seaduses ettenähtud korras ning vaid koos ostuarvega. Garantii ei kehti kaupadele, mille puudused tulenevad kauba väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest.
- Tellijal on õigus põhjust avaldamata 14 päeva jooksul tellitud kauba kättesaamisest lepingust taganeda ning kaup ümber vahetada või tagastada. Lepingust taganemise korral peab tellija kauba tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. Kaupa võib proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses või mittesobivuses, kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus. Proovimine tähendab samaväärset kasutust nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses kompleksuses nagu tellijale väljastamise hetkel. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub tellija pakendi selliselt ka avama. Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud või kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on Müüjal õigus arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitise suurus määratakse kindlaks igakordselt lähtudes tagastatud kauba väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest ning hüvitise suurusest teavitatakse tellijat esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse väljaselgitamist. Vahetuskauba postiteenus on tellijale tasuta.
- Peale avalduse esitamist võtab Teiega ühendus meie klienditeenindaja ja lepib kokku kauba üleandmise tingimsutes
- Postikulu toote tagastamisel tasub klient, kui on ilma põhjuseta tagastamine ja SisustusEst OÜ kui on defektne või vale toode.
- Tellimuse tühistamisel tagastab SisustusEst OÜ tellimuse eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem, kui tellimuse tühistamisele järgnevaks tööpäevaks.
- Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat. Seejuures tuleb arvestada, et kui kaubal ilmneb puudus 6 kuu jooksul peale selle ostmist, siis eeldatakse, et need olid olemas juba kauba ostmise ajal, kui müüja ei tõesta vastupidist. Peale 6-kuise perioodi möödumist kauba ostust tuleb tarbijal endal tõestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija enda valest kasutamisest tingitud defektiga.
- Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel peab ostja kahe kuu jooksul saatma e-kirja aadressile info@sisustusparadiis.ee järgneva infoga:
1) kliendi nimi ja kontaktandmed;
2) kaebuse esitamise kuupäev;
3) tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage ka fotod;
4) SisustusEst OÜ-le esitatav nõue;
5) arve number, võimalusel lisada arve koopia.
SisustusEst OÜ ei vastuta:
1) kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;
2) defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
3) toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
6. Andmekaitse
- Kliendi isikuandmeid töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.
- SisustusEst OÜ kogub Tarbija isikuandmeid kliendikonto loomisel ja/või tellimuse vormistamisel.
- Töödeldavad isikuandmed on Tarbija nimi, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja tarbimiseelistused.
- SisustusEst OÜ kasutab isikuandmeid Tarbijale teenuste osutamiseks, edasi arendamiseks ja personaliseerimiseks. Nimetatud teenuste all tuleb eelkõige silmas pidada www.sisustusparadiis.ee veebisaidil Tarbijatele kaupade müüki ja personaliseeritud pakkumiste korraldamist.
- Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid ning edastada logistikapartnerile vajalikke andmeid kauba kohaletoimetamiseks.
- SisustusEst OÜ-l on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
- Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks. Eelnimetatud isikuandmete kasutamise nõusolekut ei saa tagasi võtta tagasiulatuvalt.
- Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud nõusoleku instashop.ee veebilehel.
- Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka instashop.ee ligipääs.
- SisustusEst OÜ ei edasta Kliendi kohta saadud isikuandmeid kolmandatele isikutele.
- SisustusEst OÜ-l on õigus edastada kliendi Facebook Messengeri kampaaniaid, uudiseid ning tellimustega seonduvaid teavitusi.
7. Muud tingimused
- SisustusEst OÜ vastutab Teie ees ja Teie vastutate SisustusEst OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
- SisustusEst OÜ ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida SIsustusEst OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist SisustusEst OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
8. Kohustuste rikkumine
Kohustuste rikkumine on tellimuse tingimuste täitmata jätmine või tingimuste mittekohane täitmine, sealhulgas täitmisega viivitamine.
- Kui SisustusEst OÜ on kohustusi rikkunud, võib klient:
1) nõuda kohustuse täitmist;
2) oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda;
3) nõuda kahju hüvitamist;
4) taganeda lepingust või öelda leping üles;
5) alandada hinda;
6) rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist. - Klient võib kohustuse rikkumise korral kasutada eraldi või koos kõiki seadusest või lepingust tulenevaid õiguskaitsevahendeid, mida saab üheaegselt kasutada, kui seadusest või lepingust ei tulene teisiti. Eelkõige ei võta kohustuse rikkumisest tuleneva õiguskaitsevahendi kasutamine kliendilt õigust nõuda kohustuse rikkumisega tekitatud kahju hüvitamist.
- Klient ei või tugineda kohustuse rikkumisele SisustusEst OÜ poolt ega kasutada sellest tulenevalt õiguskaitsevahendeid niivõrd, kuivõrd selle rikkumise põhjustas tema enda tegu või temast tulenev asjaolu või sündmus, mille toimumise riisikot ta kannab.
- Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
- Teie ja SisustusEst OÜ vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Te võite pöörduda tarbijavaidluse lahendamiseks tarbijavaidluste komisjoni poole või kohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
Küsimuste korral võtke ühendust e-mailil info@sisustusparadiis.ee või helistage +372 5600 3750